Večina podjetnikov v celoti razume, da lahko posel propade, če podjetje ne nameni vsaj nekaj malega v reklame in spletno oglaševanje.

Vendar pa so današnji podjetniki tako zbombardirani iz vseh strani z različnimi reklamnimi ponudbami, da lahko kaj hitro izgubijo prave poti oglaševanja in s tem dobre možnosti za svoj posel.

Vedno je dobro vedeti, da obstajajo številne poceni in preproste možnosti spletnega oglaševanja, ki so vam na voljo.

Spletno oglaševanje s povratno spletno povezavo – povezave iz drugih spletnih mest

To preprosto orodje pogosto mnogi spregledajo. Ta opcija je preprosto ena izmed najcenejših in najmočnejših oglaševalskih možnosti. Pogosto lahko na spletu kupite povratne povezave za manj kot 10 evrov, povezava pa ne bo samo promovirala določenega spletnega mesta ali vaše spletne strani, ampak jo lahko tudi povežete s posebnimi ključnimi besedami, ki bodo vašemu poslu kar najbolj koristile.

Besedilne povezave ponujajo tudi dvojni bonus. Lahko pritegnete takojšen večji promet z gostiteljske strani, lahko pa tudi dosežete boljšo razvrstitev v raznih iskalnikih, ki bodo še dodatno povečali vaš promet.

Plačilo na klik (oglaševanje)

Točno tako kot zveni, tudi deluje. Plačilo na klik je preprosto – naročite reklamo na gostujoči spletni strani in kolikokrat uporabniki kliknejo na vaš oglas – toliko plačate provizije ponudniku. Te oglaševalske programe lahko natančno spremljate in nadzirate ter prilagajate vaš oglas in ključne besede, ki jih sponzorirate. Če takega programa ne spremljate pozorno in ne načrtujete dobro, pa je to lahko zelo draga možnost oglaševanja.

Spletno oglaševanje preko elektronske pošte

Kljub naraščajočim previdnim poskusom preprečevanja neželene e-pošte, vsi vemo, da je elektronsko trženje še vedno živo in zelo dobro. Čeprav je v skrajnem primeru pošiljanje reklam preko e-pošte lahko morda neumno in tvegano, lahko še vedno uporabljate e-poštno trženje kot način, kako doseči večje število vaših prihodnjih strank in kako se uspešno dotakniti svojih sedanjih strank.

Ko se odločite za tak korak oglaševanja, se morate prepričati, da nihče ne prejme vaše pošte, razen tistih, ki vam to dovolijo. Ljudje se še vedno prijavljajo na poštne sezname – še posebej, če jim ponudite karkoli v zameno; na primer popust pri naslednjem nakupu.

Če e-poštnega seznama ne boste izrabljali ali zlorabljali, imate dobro možnost, da se boste vaših strank vedno znova in znova dotaknili in spomnili na vas.

Reklame v zavihkih (banner)

Reklame v zavihkih imajo slab ugled. Deloma zaradi pre-mnogih zavihkov, ki uničujejo in popačijo besedila in članke, kar pogosto so taki zavihki vsiljivi, posebej zastrašujoče so tiste pasice, ki žareče bodejo v oči ob utripanju na vrhu tolikih spletnih strani.

Kljub nadležnosti pa je lahko pametno oblikovan zavihek resnično prednost vsakršne oglaševalske akcije. Ne pozabite, da vam ni treba uporabljati velikanskih pasic, ki obsegajo celo širino zaslona. Uporabite lahko manjše enostavne in na oko privlačne zavihke, ki se zlahka prilegajo v stransko vrstico ali v posebno polje na spletni strani in tako učinkoviteje ustrezajo obliki in njihovemu delovanju.

Prav tako je pomembno, da pozorno spremljate, katera spletna mesta boste izbrali za prikazovanje vaše pasice. Izberite pravo temo spletne strani, ki bo uglašena z vašo reklamo.

~~ Prodajte vaše znanje ~~

Naslednjih pet načinov oglaševanja je bodisi brezplačnih bodisi relativno zelo poceni, saj v zameno za oglaševanje trgujete nekaj z vrednostjo – vaše znanje in izkušnje.

Objavite članek

Z ustvarjanjem lastnega članka ali kolumne ustvarite veliko prednost vašemu uspešnemu oglaševanju.

Objavite / pišite spletni dnevnik oziroma blog

V kolikor vam je objavljanje novic ali člankov težko, poskusite ustvariti blog s svojo lastno vsebino. Pisanje blogov vam nudi redno posodobljeno gradivo za vašo osebno spletno stran, ki bo privlačna tako obiskovalcem kot spletnim iskalnikom. In ker vaja dela mojstra, vas bo redno pisanje blogov naredilo strokovnjaka na tem področju. Lahko ustvarite lastno spletno stran s svojo edinstveno vsebino, lahko pa na spletu poiščete katerega koli ponudnika, ki nudi brezplačni spletni prostor za blogerje.

Pisanje člankov

Vzemite nekaj gradiva, ki ste ga ustvarili za svojo spletno stran ali blog in ga delite z drugimi. Objavite svoje delo na eni od številnih brezplačnih vsebin, ki so na voljo na spletu. To ne bo pomagalo samo pri prepoznavanju vaše avtorske vsebine, ampak bodo široki skupini ljudi vidni vaši kontakti podatki, ki jih boste navedli v polju zraven vaše vsebine. Kdorkoli bo torej vaše delo delil z drugimi spletnimi stranmi, se bo vedno videlo, da ste avtor vi. Tak način vam prinese neposredno povečanje prometa in tudi iskalniki vas bodo postavili vedno bolj na vrh seznamov.

Ustvarite / napišite spletno knjigo

Ko imate dovolj svojega avtorskega pisnega materiala, ustvarjenega bodisi iz vaše spletne strani bodisi iz spletnega dnevnika oziroma bloga, lahko celotno vsebino povežete v priročno elektronsko knjigo. Pri tem poskrbite, da boste zbrali imena in e-poštne naslove svojih strank, da jim boste lahko ponudili kak popust ali dodatne vsebine za branje, kot nagrado. Tako boste svojo ciljno skupino ljudi vedno znova in znova pritegnili na vašo spletno stran.

Objavljajte v forumih

Če imate čas, lahko ustvarite svoj lasten forum. Tudi če imate prostih le nekaj minut na teden in si prizadevate za objave v drugih forumih, se vam bo ta majhna naložba dobro izplačala. Na drugih forumih nikar ne ponujajte očitnih sporočil o neželeni vsebini, ampak poiščite tak forum, kjer imate dejansko kaj ponuditi. Poskrbite, da boste v kratko vsebino vključili ustrezen url naslov in opis vašega posla, pa boste pritegnili ponovno dvojno korist – več prometa in boljša razvrstitev v spletnih iskalnikih.

Vedite, da nobena uspešna oglaševalska akcija ne zajema ene same oglaševalske metode in da ni take metode reklamiranja, da bi ustrezala vsem vrstam poslov. Vendar veste, kaj vaše podjetje potrebuje in kaj vse lahko ponudite ljudem. Pri oglaševanju uporabite metode mešanja in ujemanja in poskrbite, da boste sledili rezultatom. Tako kot optimizirate svoje spletne strani, poskrbite, da boste v svoji oglaševalski akciji optimizirali tudi svoje odločitve.

Kategorije: Nasveti

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja