Če želite povečati število obiskov na vaši spletni strani, ali povečati prodajo izdelkov, ki jih tržite tudi preko interneta, potem so mali spletni oglasi prava izbira. Mali oglasi na spletu so sicer spletna različica klasičnih, tiskanih oglasnikov. Edina razlika je v tem, da časopisne oglase prebira le tista skupina ljudi, ki živijo na območju tiskanega oglasnika. Vaš mali oglas na internetu pa je viden večji skupini ljudi, saj spletni oglasi dosežejo globalno občinstvo. Tako se lahko vaš promet neomejeno viša in vaši izdelki so lahko tako dostopni res široki publiki, ne glede iz katerega kraja ste vi in kje živi kupec. Seveda pa obstajajo pri spletnem oglaševanju tako prednosti, kot tudi slabosti za posel.

Največja prednost je čas, ki ga porabite za pisanje in objavo oglasa. Običajno porabimo največ dvajset minut, da napišemo dober oglas in ga tudi objavimo na spletu. Spletni oglasniki so zaradi tega hiter in praktičen način oglaševanja za tržnike, ki nimajo veliko prostega časa in ki želijo povečati svoje poslovne rezultate.

Druga prednost je, da spletni oglasi ustvarjajo zelo hitre rezultate in zahtevajo skrajno malo fizičnega napora. Objava oglasa na spletu tako rekoč takoj vpliva na povečanje prometa, saj so oglasi takoj po objavi dostopni in vidni široki publiki in uporabnikom interneta. Če male oglase objavljate pravilno in privlačno, lahko ustvarite magično visok promet, da boste še sami presenečeni.

Tretja prednost je, da je objavljanje malih spletnih oglasov zelo poceni. Vaše oglase ali celo reklame lahko na številnih spletnih mestih objavite popolnoma brezplačno. Ta strategija oglaševanja je odlična za vsakogar, ki nima denarja za oglaševanje ali za vsakogar, ki ima majhen proračun.

Kot pa sem že omenil, ima spletno oglaševanje tako prednosti, kot pomanjkljivosti. Ena izmed pomanjkljivost te vrste oglaševanja je, da bo vaš oglas hitro potekel in zmeraj manj bo viden. Če vaš oglas ne bo poudarjen, bo padal na lestvici objavljenih oglasov vedno nižje, saj ga bodo prehiteli drugi objavljeni oglasi. Da boste dosegli večjo gledanost vašega oglasa, morate igrati igro doslednosti in skrbeti za to, da boste vaše oglase nenehno menjavali, popravljali. Če boste dnevno skrbeli za vaše oglase in dodajali tudi nove, bodo čez čas rezultati sami govorili, kako se vam tako delo obrestuje.

Druga pomanjkljivost te vrste oglaševanja je, da morate objaviti na večih spletnih mestih, da bi dosegli boljše rezultate. Oglaševanje samo na enem spletnem mestu namreč ni dovolj za odlične rezultate. Popeljite vaše oglase na naslednjo stopnjo in jih objavite na približno 5-10 raznih spletnih mest.

Spletni oglasi so na splošno odličen način ustvarjanja dodatnega prometa na spletu. Ta strategija je hitra in enostavna, pomembno pa je tudi to, da ne stane veliko denarja.


Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja